Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.
Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.
Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Partie polityczne nieporadnie reklamują się wyborcom (opinie)
„Tygodnik Powszechny” zmienia logo, layout i format
Marcin Kalkhoff: Agencje sprowadzono do roli dostarczycieli obrazków
Sprzedaż tygodników prawicowych spada, bo minął efekt nowości
„Gazeta Polska” z nakładem zmniejszonym o połowę. Sakiewicz: to bezprecedensowy atak Ruchu
Olimpijskie logo Krakowa wzbudza emocje i żarty, bo jest drogie
Kampania Marlboro nieetycznie namawia młodych do palenia (komentarze)
Jacek Świderski: Grupa Wirtualna Polska stawia na marki własne i wideo
Problemy z płatnościami w branży reklamowej. “Chcemy mieć w ręku mocną kartę przetargową”
Memy dla marek - gwarancja kryzysu czy dodatkowa promocja?