Technologie2013-05-08
2

T-Mobile: 15,92 mln klientów na koniec I kw. 2013 r., wzrost o 9,7% r/r

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

Operator potrafi utrzymać klientów swoją ofertą na utrzymanie, taka pierwsza oczywiście nie jest najlepsza, ale ci z SUK dają o wiele więcej minut, i to za niższą cenę, to tego tańszy telefon.

Kazure2013-05-08 11:18
00

po ostatnich awariach nadajników złożyłem wypowiedzenie na 2 telefony i idę do konkurencji! Ceny za minutę podobne, telefony w podobnych cenach i przynajmniej nadajniki nie zawodzą! do tego przy przedłuzaniu pierwszy raz daja lepsze warunki niż T-Mobile po 15 latach!

wojtas2013-05-08 12:20
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStrona GłównaNewsletter