Pokolenie tzw millenialsów - to ogólnie rzecz ujmując "nie mam czasu na nic" w tłumaczeniu: interesują mnie lekkie tematy lub mocno sprecyzowane.
Ci którzy mają oglądać tv linearną robią to lub korzystają z VOD.
Powyższy temat jest usprawiedliwieniem dla samych pracowników TV odpowiedzialnych za promocję marki. Budżet jest i trzeba go gdzieś wydać:))
star242017-05-05 12:11
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Więcej treści od Food Network i HGTV na Snapchat Discover
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
A te treści to nikt oglądać nie będzie HAHAHA
Pokolenie tzw millenialsów - to ogólnie rzecz ujmując "nie mam czasu na nic"
w tłumaczeniu: interesują mnie lekkie tematy lub mocno sprecyzowane.
Ci którzy mają oglądać tv linearną robią to lub korzystają z VOD.
Powyższy temat jest usprawiedliwieniem dla samych pracowników TV odpowiedzialnych za promocję marki.
Budżet jest i trzeba go gdzieś wydać:))