Internet2017-05-05
2

Więcej treści od Food Network i HGTV na Snapchat Discover

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

A te treści to nikt oglądać nie będzie HAHAHA

G332017-05-05 10:24
00

Pokolenie tzw millenialsów - to ogólnie rzecz ujmując "nie mam czasu na nic"
w tłumaczeniu: interesują mnie lekkie tematy lub mocno sprecyzowane.

Ci którzy mają oglądać tv linearną robią to lub korzystają z VOD.

Powyższy temat jest usprawiedliwieniem dla samych pracowników TV odpowiedzialnych za promocję marki.
Budżet jest i trzeba go gdzieś wydać:))

star242017-05-05 12:11
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStrona GłównaNewsletter