Internet2025-03-18
15

Przetargowe "eldorado" w reklamie trwa. Co może, a czego nie może SAR?

KOMENTARZE (15)

WASZE KOMENTARZE

za 5 lat też powstanie taki tekst, teatr musi trwać - kto wierzy, że SAR robi coś dla rynku nadal będzie wierzyć

20302025-03-18 08:27
190

Od dawna nie startujemy w przetargach. To strata energii i pomysłów.Zasada powinna być taka: dla każdej agencji poproszonej o wstępną nawet kreację powinno być przewidziane wynagrodzenie. Idea, nawet odrzucona, zawsze pozostaje w głowach weryfikujących i jest elementem końcowej pracy. Nawet na zasadzie negatywnej selekcji. Nie startujcie w przetargach bez wynagrodzeń. Od razu poczujecie się lepiej.

Sztuczny_Inteligent2025-03-18 08:31
110

Niech marketerzy sobie robią kampanie przez AI - wyjdzie taniej, szybciej, nie trzeba zapraszać i rozmawiać z 20 agencjami.
Za parę lat wrócą na kolanach z przeprosinami i płaczem, że podzielili los Nike.
"Zachęcam" też do robienia strategii przez AI. Ten sam żenujący poziom co od agencji, która ma na to 10 dni roboczych. Solidnego, trafnego i pogłębionego dokumentu strategicznego czasami nie zrobi się nawet w 2-3 miesiące.

Artur Roguski - ReBrain2025-03-18 09:40
60
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStrona GłównaNewsletter