Jak ma się tytuł tego artykułu do wypowiedzi cytowanych ekspertów?! Wszyscy mówią: jest OK. Tytuł grzmi: SPORA NIEPEWNOŚĆ.
?!
Nie rozumiem2022-09-19 14:12
00
W tym momencie wiadomo, że budżety trzeba ładować żeby wyrobić deklaracje. Coraz więcej cenników, bo pakiety się odbijają. Tak będzie do końca 2022. Żadna nowość. A co w 2023? Koniec końców każdy powie to samo...jeździć, obserwować.
qaz2022-09-19 15:44
00
"...wartość inwestycji reklamodawców w media jest kalibrowana przez kontekst sytuacji rynkowej" hahahhahah najlepsze pustosłowie jakie ostatnio słyszałem.... hahahhahah
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Rosnąca inflacja wywołuje sporą niepewność na rynku reklamowym
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (6)
WASZE KOMENTARZE
Jak ma się tytuł tego artykułu do wypowiedzi cytowanych ekspertów?!
Wszyscy mówią: jest OK. Tytuł grzmi: SPORA NIEPEWNOŚĆ.
?!
W tym momencie wiadomo, że budżety trzeba ładować żeby wyrobić deklaracje. Coraz więcej cenników, bo pakiety się odbijają. Tak będzie do końca 2022. Żadna nowość.
A co w 2023? Koniec końców każdy powie to samo...jeździć, obserwować.
"...wartość inwestycji reklamodawców w media jest kalibrowana przez kontekst sytuacji rynkowej" hahahhahah najlepsze pustosłowie jakie ostatnio słyszałem.... hahahhahah