Mają tutaj rację bo jeżeli TV Puls chce stanąć do wyścigu z najlepszymi musi przejąć choć jeszcze jedną stację w telewizji naziemnej. Dziwie się że nie kupili dotąt żadnej stacji, nawet tej z MUX 8 czyli WP TV. Zobaczymy jak się sytuacja rozwinie, kibicuję bardzo Prezesowi Dąbskiemu.
Marcin2017-12-16 10:38
00
@Marcin Nie wiem czy wiesz, ale nawet się starali o miejsce w MUX8.
Gość543212017-12-16 11:32
00
Telewizja naziemna (DVB-T) coraz częściej odbierana jest przez telewizory podłączone do internetu. To daje zupełnie nowe możliwości nadawcom linearnych kanałów telewizyjnych (DVB-T) w zakresie precyzyjnego targetowania (interaktywnych) kampanii reklamowych. Część z tego typu działań przetestowaliśmy w naszym labie R&D w Warszawie.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Piotr Piętka: stacje telewizyjne przygotowują się już na wprowadzenie zakupu programatycznego
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (11)
WASZE KOMENTARZE
Mają tutaj rację bo jeżeli TV Puls chce stanąć do wyścigu z najlepszymi musi przejąć choć jeszcze jedną stację w telewizji naziemnej. Dziwie się że nie kupili dotąt żadnej stacji, nawet tej z MUX 8 czyli WP TV. Zobaczymy jak się sytuacja rozwinie, kibicuję bardzo Prezesowi Dąbskiemu.
@Marcin Nie wiem czy wiesz, ale nawet się starali o miejsce w MUX8.
Telewizja naziemna (DVB-T) coraz częściej odbierana jest przez telewizory podłączone do internetu.
To daje zupełnie nowe możliwości nadawcom linearnych kanałów telewizyjnych (DVB-T) w zakresie precyzyjnego targetowania (interaktywnych) kampanii reklamowych. Część z tego typu działań przetestowaliśmy w naszym labie R&D w Warszawie.