Prasa2012-02-27
3

Koniec darmowego “Wprost” na tabletach i smartfonach

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Trzeba jakoś uzasadnić spadek czytelnictwa po odejściu Tomasza Lisa a to najlepszy sposob na przykrycie powodu spadków !

Vip2222012-02-27 09:22
00

Absolutna racja - trzeba płacić za profesjonalną i unikalną treść! Problem pojawia się inny - czy ktoś za "taką teść" będzie chciał płacić. Przy aktualnych trendach na rynku, przy coraz lepiej radzącej sobie konkurencji mobilne wersje były doskonałą autopromocją. No cóż - życie mocno zweryfikuje plany spieniężenia tego kanału.

exp2012-02-27 10:26
00

Właśnie przeczytałam, że Lis został naczelnym Newsweeka. No to Lisiecki może się pakować.

Bye, Bye Lisiecki2012-02-27 11:25
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStrona GłównaNewsletter