Radio Track: pozycję lidera na rynku ogólnopolskich stacji radiowych umacniło RMF FM. Udział w rynku zwiększyła także radiowa Trójka i Radio Maryja. Traci Zetka i Jedynka - raport portalu Wirtualnemedia.pl.
Liderem rynku radiowego pozostaje RMF FM - pokazuje najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (wrzesień - listopad 2008).
W porównaniu z analogicznym okresem 2007 roku radio RMF FM zanotowało wzrost udziału w rynku o 0,6 punktu proc. - do poziomu 23 proc. Na drugim miejscu w rankingu znalazła się Radio Zet, które straciło 0,9 punktu procentowego (18,4 proc.).
Na podium znalazła się jeszcze radiowa Jedynka z udziałem w
rynku 12,6 proc. (spadek o 1 punkt proc.).
Porównując najnowsze dane do ostatniej fali badania to widać, że
największy wzrost zanotowało radio RMF FM.