Reklama 2019-02-06
2

John Legend i Adam Levine w reklamie Pampers. Celebrowanie ojcostwa

Do swojej najnowszej reklamy producent pieluszek dla dzieci Pampers zaangażował znanych piosenkarzy - Johna Legenda oraz Adama Levine'a, frontmana Maroon 5.

Spot Pampers celebruje ojcostwo i podkreśla, że tata może być znakomitym opiekunem dziecka od narodzin.

W 60-sekundowej reklamie "Love the Change" John Legend (laureat Oscary za utwór „Glory”) przewija swojego synka, nucąc pod nosem piosenkę  „Stinky Booty Duty”. O pomoc zwraca się do starszej córki oraz kilkunastu ojców, którzy stoją za nim. Prawie każdy z nich ma na ręku swoje dziecko.

Mężczyźni razem wyśpiewują „Stinky Booty Duty” w konwencji musicalu. Dołącza do nich Adam Levine, który także przewija swoje maleństwo. Spot wieńczy niespodziewane wejście, Chrissy Teigen, żony Legenda i modelki.

Reklamę przygotowała agencja MSL Group.

Kontynuacja kampanii z 2018 roku

To już druga odsłona kampanii Pampers z Johnem Legendem. Pierwszą wyemitowano w czerwcu ubiegłego roku.

Autor: jd

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas