Prasa2007-08-09

Zmiany w Dzienniku Zachodnim

Marcin Cholewiński został pełniącym obowiązki dyrektora DziałuMarketingu 'Dziennika Zachodniego' (Polskapresse). Zastąpił na tymstanowisku Aleksandra Cierniaka, który sprawował tę funkcję odpoczątku 2006 roku.

Marcin Cholewiński awansował ze stanowiska głównego specjalistyw Dziale Marketingu "Dziennika Zachodniego", z którym związany jestod 2000 roku.

Aleksander Cierniak pracował w "Dzienniku Zachodnim" od 2003roku. Na chwilę obecną nie ujawnia dalszych planów zawodowych.

Zobacz tabelę

Autor:

Więcej informacji:Dziennik Zachodni

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter