Reklama 2009-03-04
0

Zmiany w dziale projektów specjalnych 'Metra'

Do działu projektów specjalnych dziennika "Metro" dołączyła Kamila Wituszyńska, która objęła stanowisko junior project managera.

Jej zadania obejmują przygotowanie i realizację niestandardowych ofert reklamowych w dzienniku "Metro".

Wituszyńska, dotychczas zdobywaładoświadczenie w agencji marketingu bezpośredniego M Promotion orazdziale marketingu LEK-AM Sp. z o.o.

Lidia Roguska, pełniąca do tej pory obowiązki junior project managera, awansowała na stanowisko BTL Managera. Obecnie jest odpowiedzialna za przygotowanie i realizację projektów mTarget.

Autor: pr

Więcej informacji: Kamila Wituszyńska, Lidia Roguska, Metro

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas