Reklama2003-08-18

Zmiany na stacjach Statoil

Bieżąca, aktualizowana co miesiąc, bogata oferta wydawnictw muzycznych i filmowych w sklepach Statoil

Statoil wprowadza zasadnicze zmiany w dystrybucji produktów multimedialnych w swoich sklepach.

"Klienci szukali w naszych sklepach najbardziej aktualnej oferty wydawnictw muzycznych i filmowych, w rozsądnych cenach. Starając się spełnić ich oczekiwania zdecydowaliśmy się na zasadnicze zmiany w zasadach dystrybucji produktów multimedialnych", powiedziała Agnieszka Brukszo, dyrektor marketingu Statoil Polska. "Na stacjach sprzedawane będą najnowsze płyty CD, kasety magnetofonowe, filmy DVD i na kasetach video oraz VCD. Będziemy raz w miesiącu aktualizować tytuły, uwzględniając nowości wydawnicze oraz dostosowywać ofertę do bieżących potrzeb poszczególnych stacji".

Nowe zasady dystrybucji sukcesywnie będą wprowadzane we wszystkich sklepach na stacjach Statoil. W realizacji tego projektu będzie pomagać firma Stereo.pl, zajmująca się promocją i sprzedażą produktów multimedialnych. Firma ta ma wieloletnie doświadczenie w pracy z wydawcami muzycznymi i filmowymi, gwarantując bieżącą, aktualizowaną raz na miesiąc ofertę tytułów muzycznych i filmowych oraz ich najlepszy dobór w danym okresie, zapewniając również ciągłość dostaw.

Rozpoczną się także liczne promocje wspierające sprzedaż. Już w sierpniu nagradzane będą zakupy z oferty wydawnictw muzycznych i filmowych dodatkowymi 300 punktami w Programie Premium Club. Na kolejne miesiące planowane są dalsze promocje, wspierane przez media ogólnopolskie, których celem będzie systematyczne zwiększanie sprzedaży w ramach proponowanej oferty.

Autor:

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter