Trzy pierwsze wydania nadawanego w sobotnie wieczory na antenie Jedynki muzycznego show "Złota sobota" przyciągnęły przed ekrany telewizorów średnio 2,4 mln osób - wynika z danych TNS OBOP przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Udziały TVP 1 w czasie emisji programu, którego gwiazdą jest Natasza Urbańska, ukształtowały się na poziomie 23,97 proc. w grupie widzów powyżej 4. roku życia. Słabiej program sobie radził natomiast wśród osób w wieku od 16 do 49 lat, gdzie udziały wyniosły tylko 18,77 proc.
Zobacz tabelę
W sobotnim paśmie między 18.00 a 19.00, w którym TVP1 w dużej mierze emitowała "Złotą sobotę" (dwa pierwsze odcinki nadano o 17.55 i ok. 18.44, ale trzeci już o 17.26 i 18.43), TVP 2 gromadziła 2,24 mln widzów (kanał nadawał programy lokalne, mecz piłki nożnej i "Panoramę"), Polsat - 1,84 mln ("Dzień kangura", "Choinka", "Miodowe lata" i "Wydarzenia"), a TVN - 1,44 mln (filmy fabularne).
Zobacz tabelę
Większość widzów show Jedynki stanowiły kobiety, mieszkańcy wsi i mniejszych miast, osoby powyżej 45. roku życia i ludzie z wykształceniem średnim i podstawowym.
Zobacz tabelę
W każdym odcinku "Złotej soboty" polskie gwiazdy śpiewają przeboje kolejnej dekady dwudziestego wieku. Reżyserem widowiska jest Janusz Józefowicz, a prowadzi je Radosław Brzózka. Emisja programu ma zakończyć się w lutym. Według doniesień "Super Expressu" prawdopodobne jest, że wiosną TVP 1 wyprodukuje kolejne show, w którym brać będzie udział Natasza Urbańska.