Badania2016-09-30

Zła obsługa klienta może być gwoździem do trumny dla firm

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

Dla zdecydowanej większości konsumentów zła obsługa to powód do rezygnacji z usług firmy. Prowadzący biznes zyskaliby stawiając na łatwiejszy dostęp do kanałów wsparcia w sieci.

Z badania przeprowadzonego w maju 2016 r. przez firmę Ovum wynika, że ponad 80 proc. konsumentów z Australii, Europy, Nowej Zelandii i USA zaprzestało korzystania z oferty firmy w następstwie negatywnego doświadczenia związanego z obsługą klienta.

Badanych zapytano także o obszary, w których firmy mogłyby się poprawić jeśli chodzi o obsługę klienta. 6 na 10 wskazało na łatwiejszy dostęp do kanałów wsparcia online, takich jak czat na żywo, czy social media, a ponad połowa na szybszy czas odpowiedzi na ich pytania.

 

Autor:km

Więcej informacji:klient, obsługa klienta

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter