Kwiecień 2008: Dalsze spadki na rynku poradnikowych tygodników dla kobiet. Który tytuł stracił najwięcej?
Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, tygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w kwietniu 2008 sprzedaż ogółem w wysokości 371 657 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w segmencie poradnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza to 5 procentowy wzrost w porównaniu do analogicznego okresu w 2007 r.
Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Chwila dla Ciebie"
(Wydawnictwo Bauer) - 364 463 egz., na trzecim "Przyjaciółka"
(Edipresse Polska) - 247 915 egz., na czwartym "Pani Domu" (Axel
Springer Polska) - 215 784 egz. a na piątym miejscu "Naj" (G+J
Polska) - 181 526 egz.