Prasa 2008-06-22
0

ZKDP: zyskuje "Tina", konkurencja ostro w dół

Kwiecień 2008: Dalsze spadki na rynku poradnikowych tygodników dla kobiet. Który tytuł stracił najwięcej?

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, tygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w kwietniu 2008 sprzedaż ogółem w wysokości 371 657 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w segmencie poradnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza to 5 procentowy wzrost w porównaniu do analogicznego okresu w 2007 r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Chwila dla Ciebie" (Wydawnictwo Bauer) - 364 463 egz., na trzecim "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) - 247 915 egz., na czwartym "Pani Domu" (Axel Springer Polska) - 215 784 egz. a na piątym miejscu "Naj" (G+J Polska) - 181 526 egz.

Zobacz tabelę


Zobacz tabelę

Autor: masz

Więcej informacji: naj, pani domu, przyjaciółka, tina, zkdp

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas