Czerwiec 2008: dalsze spadki na rynku poradnikowych tygodników dla kobiet. Który tytuł stracił najwięcej?
Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, tygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w czerwcu 2008 sprzedaż ogółem w wysokości 328 751 egzemplarzy wyprzedzając pozostałe tytuły w segmencie poradnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza to jednoprocentowy spadek w porównaniu do analogicznego okresu w 2007 r.
Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) - 324 925 egz., na trzecim "Chwila dla Ciebie" (Wydawnictwo Bauer) - 318 868 egz., na czwartym "Pani Domu" (Marquard Media Polska) - 187 369 egz. Do ZKDP nie dotarły dane o sprzedaży "Naj" (G+J Polska).
Zobacz tabelęZobacz tabelę