Emitowany przez Jedynkę trzeci sezon "Zagubionych" cieszył się mniejszą popularnością niż druga seria tej amerykańskiej produkcji, którą stacja pokazywała rok temu. Nadal jednak w paśmie nadawania serialu TVP 1 utrzymuje pozycję lidera rynku telewizyjnego.
Średnia oglądalność trzeciej odsłony "Zagubionych" (emisja w czwartki o 20.15 i 21.10) wyniosła 3,37 mln widzów przy udziałach w rynku na poziomie 22,65 proc. (w grupie 4+) i 26,13 proc. (w grupie 16-49) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Zobacz tabelę
Dla porównania, emitowaną rok wcześniej w tym samym paśmie, drugą serię tego serialu (skończyła się 30 listopada 2006 roku) oglądało średnio 4,1 mln osób przy udziałach wynoszących 27,13 proc. (w grupie komercyjnej - 29,84 proc.).
W czasie nadawania serialu Jedynka była liderem rynku telewizyjnego. Na drugim miejscu znalazła się stacja TVN, która emitowała w tym paśmie "W-11 - Wydział Śledczy", "Na Wspólnej" i filmy. Pozycje te wybierało 3,18 mln widzów. Dalej uplasowały się: Dwójka (m.in. "Barwy szczęścia", "997" i "Panorama"; 2,7 mln) oraz Polsat ("Tylko miłość", "Ekipa", "Fala zbrodni"; 1,84 mln).
Zobacz tabelę
Trzeci sezon serial "Zagubieni" oglądały głównie kobiety, widzowie w wieku od 10 do 15 lat oraz powyżej trzydziestki, mieszkańcy wsi i najmniejszych miast z wykształceniem podstawowym
Zobacz tabelę