Żabka Polska od kwietnia chce zaoferować nowym franczyzobiorcom opcję 16 tys. zł przychodu podstawowego co miesiąc, przez pierwszy rok, niezależnie od obrotu. Sieć ma gwarantować w pełni wyposażony sklep wraz z towarem, szkolenia i wsparcie. Z zainteresowanymi ma prowadzić rozmowy za pośrednictwem wideo konferencji.
Poprzednia oferta Żabki dla franczyzobiorców obowiązywała do końca marca. Od kwietnia w ramach nowej propozycji sieć wydłuża okres gwarantowanego przychodu z 6 na 12 miesięcy, przy kwocie 16 tys. co miesiąc przez cały rok, od momentu podpisania umowy. - Sytuacja, w której się znaleźliśmy wymaga elastyczności i nowych rozwiązań, dlatego zmodyfikowaliśmy nasz proces rekrutacyjny tak, aby był jak najbezpieczniejszy dla wszystkich zaangażowanych osób. Biorąc pod uwagę problemy gospodarcze i trudną sytuację na rynku pracy, zdecydowaliśmy się na wprowadzenie oferty i wsparcie również z myślą o osobach, które straciły pracę i szukają nowych możliwości - argumentuje Adam Manikowski, wiceprezes zarządu ds. operacyjnych Żabki.
Sklepy Żabka są prowadzone przez indywidualnych przedsiębiorców, którzy w ramach umowy o współpracy przechodzi na początku kilkunastodniowe szkolenie operacyjne. Osoba, która podejmuje współpracę z siecią może w każdej chwili zrezygnować bez konsekwencji. Po podpisaniu umowy obie strony obowiązuje 30-dniowy okres wypowiedzenia. Wkład początkowy franczyzobiorcy wynosi około 5 tys. złotych.
![]() |
„Mały sklep. Wielcy ludzie” - Żabka w spocie dziękuje franczyzobiorcom i pracownikom (wideo)
|
Franczyzobiorca z kolei prowadzi indywidualną działalność gospodarczą i w ramach umowy o współpracy jest odpowiedzialny za zarządzanie sklepem, odpowiada za kontrolę kosztów, prowadzenie administracji swojej działalności gospodarczej, realizację zobowiązań podatkowych i ZUS czy kwestie pracownicze.
Żabka Polska należy do Funduszu CVC Capital Partners. Obecnie w naszym kraju działa ponad 6000 sklepów sieci. Sieć Żabka Polska obsługuje około 2 mln klientów dziennie.