Telewizja 2008-03-05
0

Wzrost oglądalności amerykańskich stacji kablowych

Siedem z dziesięciu czołowych amerykańskich kanałów kablowych, zanotowało w lutym co najmniej 10-procentowy wzrost oglądalności w tzw. prime-time, w porównaniu z rokiem ubiegłym.

Średnia wzrostu dla całej czołowej dziesiątki wyniosła w okresie od 28 stycznia do 24 lutego 24,9 procenta - informuje serwis Mediaweek, powołując się na dane firmy badawczej Nielsen Media Research.

Duży wpływ miała tutaj stacja CNN, która zanotowała aż 133 procent wzrostu oglądalności, przede wszystkim dzięki debatom kandydatów startujących w wyścigu do Białego Domu. Jednak nawet wykluczając CNN, to średnia wzrostu dla pozostałej dziewiątki wyniosła pokaźne 15,1 procenta.

W omawianym okresie najchętniej oglądaną stacją kablową za oceanem była USA Network, która miała w czasie najwyższej oglądalności średnio 3 miliony widzów (o 10 procent więcej w porównaniu z lutym 2007).

Na kolejnych miejscach znalazły się: TNT (2,3 miliona widzów, wzrost o 7 procent), Fox News Channel (1,87 mln, wzrost o 16 procent), TBS (1,86 mln, wzrost o 8 procent), CNN (1,67 mln, wzrost o 133 procent), Nick-at-Nite (1,65 mln, wzrost o 35 procent), FX (1,5 mln, wzrost o 26 procent), A&E (1,46 mln, spadek o 6 procent), ESPN (1,39 mln, wzrost o 18 procent) oraz Hallmark Channel (1,34 mln, wzrost o 22 procent).

Powyższe dane dotyczą kanałów wspieranych reklamami. Pozbawiony ich Disney Channel zanotował średnio 2,43 miliona widzów - o 2 procent więcej niż przed rokiem.

źródło: Mediaweek

Autor: km

Więcej informacji: stacje kablowe

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas