W kwietniu 2009 roku spadła sprzedaż większości miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn "Olivia" (Marquard Media Polska) a liderem w segmencie było pismo "Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer).
Sprzedaż ogółem miesięcznika "Kobieta i Życie" w kwietniu br. wyniosła 557 350 egz. (tytuł zadebiutował na rynku w październiku ub.r.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazło się pismo "Dobre
Rady" (Burda Media Polska), które sprzedało się w ilości
486 894 egz. (spadek o 11 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował
się "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) ze
sprzedażą ogółem na poziomie 447 901 egz. (wzrost o 1
proc.).
Porównując dane z kwietnia br. do danych z poprzedniego miesiąca
widać, że największy spadek sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik
"Dobre Rady" (w dół o 14 proc.).