Internet 2010-01-26
0

„Wygraj wyjazd do Paryża” w walentynkowym e-konkursie InPost

Firma Inpost rozpoczyna walentynkowy konkurs dla internautów robiących w sieci zakupy. Akcja przebiega pod hasłem „Wygraj wyjazd do Paryża”.

W walentynkowym konkursie firmy Inpost mogą wziąć udział internauci, którzy zrobią zakupy w jednym z wybranych e-sklepów (m.in. merlin.pl, intymna.pl, emodni.pl, butik.pl, bociek-sklep.pl) oraz wybiorą opcję dostawy „wyślij do Paczkomatu 24/7 za 0 zł”. Po odebraniu przesyłki należy natomiast wypełnić krótki formularz zgłoszeniowy i opisać swoje wymarzone Walentynki. W konkursie do wygrania są weekendowy wyjazd do Paryża, vouchery na romantyczną kolację dla dwóch osób oraz podwójne bilety do kina. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 3 marca.

Na potrzeby konkursu – zaplanowanego do 12 lutego – uruchomiono miniserwis paczkomaty.pl/walentynki. Akcję wspierają również reklamy bannerowe i mailingi. Konkurs i towarzyszącą mu kampanię wymyślił i realizuje dział marketingu firmy InPost, natomiast witrynę paczkomaty.pl/walentynki przygotowała agencja interaktywna Trendmaker.
 

Autor: Tomasz Wojtas / tw

Więcej informacji: InPost, Trendmaker

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas