Prasa 2017-10-16
3

Wydawnictwo Burda uruchamia Klub Testerów

Burda International Poland uruchomiło Klub Testerów. Będzie skupiał mężczyzn, sprawdzających i opisujących nowe produkty. Serwis działać będzie na stronie focus.pl.

Klub Testerów to odpowiedź Burdy na potrzeby klientów reklamowych, dla których artykuły sponsorowane i tradycyjna reklama to za mało. Oferuje przekaz skierowany do konkretnie określonej grupy konsumentów i zasięgowe kampanie w mediach należących do Burda International Poland zarówno offline jak i online.

Projekt koordynuje Elżbieta Żywiczyńska.


 

Autor: jk

Więcej informacji: Wydawnictwo Burda, Klub Testerów, focus.pl

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas