Reklama 2009-04-18
0

Wydatki na reklamę w Wlk. Bryt. spadną w b.r. o 8,7 proc.

Dom mediowy ZenithOptimedia szacuje, że wydatki na reklamę w Wielkiej Brytanii zmniejszą się w bieżącym roku o 8,7 procenta.

To znacznie gorsza prognoza niż dla dwóch innych dużych rynków reklamowych w Europie, a także dla całego świata. We Francji i Niemczech nakłady na reklamę mają być niższe o około 5 procent, a w skali globalnej o 6,9 procenta.

Bardziej optymistyczne dla brytyjskiego rynku są prognozy na kolejne lata, jako że w 2010 roku ma on zanotować wzrost o 2,3 procenta, a w roku 2011 o 4,5 procenta.

Według należącego do holdingu Publicis Groupe domu mediowego, najwyższy spadek wydatków reklamowych na Wyspach ma w bieżącym roku zanotować prasa codzienna (o 14,6 procenta), a następnie telewizja (o 12 procent), czasopisma (o 10 procent) oraz radio (o 9,9 procenta). Wzrost - o 2,3 procenta - prognozowany jest jedynie dla internetu.

źródło: guardian.co.uk

Autor: km

Więcej informacji: Wlieka Brytania

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ
<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter