Reklama 2010-11-10
0

Wpisy na gipsie TurboDymoMana w internetowej kampanii 36.6

W ramach internetowej kampanii 36.6 można umieszczać wpisy na gipsie TurboDymoMana. Akcję realizują firmy Point of View, Media Direction OMD i 121PR.

W rozpoczętej właśnie kampanii reklamowej 36.6 TurboDymoMan występuje jako „superbohater po przejściach” – w gipsie i kołnierzu ortopedycznym (więcej na ten temat). W związku z tym w internecie są emitowane reklamy, w obrębie których można umieścić krótki wpis na gipsie TurboDymoMana. Tekst pojawia się następnie na Facebookowym fanpage’u 36.6 oraz na tablicy w profilu internauty, który to napisał. Jednocześnie trwa konkurs, w którym autorzy najciekawszych 100 wpisów otrzymają doładowania w 36.6.



Za pomysł i realizację kampanii, w tym billboardów i Facebookowej aplikacji „Wpis na gipsie”, odpowiada agencja Point of View.

Media zaplanował dom mediowy Media Direction OMD, a prowadzeniem fanpage’u 36.6 i strategią społecznościową marki na Facebooku zajmuje się agencja 121PR.

Autor: tw

Więcej informacji: TurboDymoMan, 36.6

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas