Reklama 2009-04-21
2

Wojciech Mann w reklamie NOMI (wideo)

Ruszyła kampania telewizyjna sieci marketów budowlanych NOMI, przygotowana przez agencję reklamową Opus B.

Celem kampanii reklamowej jest wzmocnienie i wyróżnienie marki na tle marek konkurencyjnych z zachowaniem strategicznego claimu "NOMI. Blisko domu".

Trzy 20 sekundowe filmy reklamowe łączy postać narratora w którą wcielił się Wojciech Mann.




Spoty emitowane będą równolegle w TVP, Polsat, TVP Info, TV4 oraz TVN7.

Filmy wyprodukowane zostały przez studio filmowe M5. Media zostały zaplanowane i zakupione przez Media Group.

Autor: pr

Więcej informacji: NOMI, Opus B, Wojciech Mann

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ
<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas