Reklama 2017-09-18
0

Wojciech Kozłowski: z Kompanii Piwowarskiej do Decathlonu

Wojciech Kozłowski po trzech latach pracy w marketingu Kompanii Piwowarskiej rozstał się z firmą. Objął stanowisko marketing managera w firmie Decathlon - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl.

Wojciech Kozłowski jako marketing manager w Decathlonie odpowiada za działania marketingowe firmy w Polsce.

Przez ostatnie trzy lata pracował w Kompanii Piwowarskiej. Ostatnio jako brand manager marki Tyskie. Wcześniej natomiast był brand managerem marek premium, m.in. Pilsner Urquell.

W latach 2013-2015 w L'Oreal Polska zajmował się marką Garnier. Wcześniej pracował też w Danone Polska.

Autor: bg

Więcej informacji: Wojciech Kozłowski, Decathlon

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas