Reklama2015-09-10

Wojciech Bogusz awansował w międzynarodowych strukturach Heinekena

Wojciech BoguszWojciech Bogusz

Wojciech Bogusz awansował do globalnej struktury Heinekena i odpowiada za tę markę piwa na Europę - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Wojciech Bogusz z początkiem września objął stanowisko brand development managera marki Heineken na Europę w koncernie browarniczym Heineken. Awansował z lokalnych struktur firmy w Polsce - od 2012 roku pracował w marketingu Grupy Żywiec, której Heineken International jest większościowym akcjonariuszem.

Ostatnio jako global premium brands director odpowiadał za marki Heineken, Desperados, Paulaner, Guinness. Wcześniej był marketing managerem global premium brands, a także marketing managerem marki Żywiec.

Zanim dołączył do Grupy Żywiec, Bogusz pracował też w działach marketingu takich firm jak Danone i Reckitt Benckiser. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Autor:bg

Więcej informacji:Heineken, Wojciech Bogusz

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter