Telewizja 2004-05-26
0

Wiosna przed telewizorem

Zimny maj, tłumy przed telewizorem

Tak chłodnego maja nie mieliśmy już dawno. Okazuje się, że pogoda ma wpływ nie tylko na nasze samopoczucie, ale także na zwyczaje dotyczące korzystania z telewizji. Pokazują to wyraźnie dane telemetryczne.

Z badania telemetrycznego TNS OBOP wynika że, w dniach 1-24 maja średni dzienny czas oglądania telewizji (ATV) - wyniósł aż 3 godziny i 10 minut i był o prawie 20 minut dłuższy niż w analogicznym okresie ubiegłego roku (wskaźnik ATV w 2003r. wynosił: 2:51, w 2002r. 2:42 i 2:52 w 2001r.).

Są jednak i tacy, dla których fatalna majowa pogoda może być powodem do zadowolenia... W związku z dużym zainteresowaniem programami telewizyjnymi koszt dotarcia do tysiąca odbiorców kampanii telewizyjnych (CPT) osiągnął w badanym okresie (1-24 maja) najniższy wskaźnik od pięciu lat: 11,6 PLN! (dla czterech głównych stacji: TVP1, TVP2, Polsat i TVN). Dla porównania CPT w 2003 r. wyniósł 15,6 PLN, w 2002 r. - 18,1 PLN, a w 2001 r. - 18,6 PLN.

Próba: 3284 osób powyżej 4 roku życia

Autor:

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter