Telewizja 2009-04-02
0

Widzowie woleli program Gargas niż audycję Kwiatkowskiego

Poświęcony tematyce europejskiej program Andrzeja Kwiatkowskiego "Karty na stół", który nadaje TVP 1, radzi sobie znacznie gorzej niż emitowana w tym samym czasie, ale rok temu "Misja specjalna". W czasie nadawania magazynu Jedynka przegrywa z głównymi konkurentami.

Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że cztery pierwsze odcinki programu "Karty na stół" obejrzało średnio jedynie 730 tys. osób, co dało TVP 1 zaledwie 6,10 proc. udziału w grupie 4+ i 4,71 proc. w 16-49. To o ponad połowę widzów mniej niż miała nadawana w tym samym paśmie w analogicznym okresie ub.r. "Misja specjalna", którą oglądało 1,52 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 13,21 proc. i 9,92 proc.

W paśmie emisji programu (wtorki zwykle ok 22.00) TVP 1 zajmuje dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wtedy jest TVP 2 nadająca "Magazyn Expressu Reporterów" i filmy fabularne - pozycje te przyciągają 3,34 mln widzów. Na drugim miejscu plasuje się TVN ("39 i pół", "Kuba Wojewódzki"; 2,22 mln), a na trzecim - Polsat (filmy, "CSI: Kryminalne Zagadki Miami"; 2,08 mln)

"Karty na stół" cieszą się największą popularnością wśród mężczyzn, telewidzów mających więcej niż 35 lat oraz mieszkańców wsi i małych miast.

Oglądalność programu "Karty na stół" odcinek po odcinku

Zobacz tabelę


Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisji magazynu
Zobacz tabelę

Profil widowni programu

Zobacz tabelę

Autor: pp

Więcej informacji: Andrzej Kwiatkowski, Karty na stół

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter