Reklama 2021-03-10
3

Wedel reklamuje gorzką czekoladę (wideo)

Z okazji 170. urodzin marki E.Wedel powstał kolejny spot w ramach platformy komunikacyjnej „Czas na przyjemność”. Przedstawia on wedlowskich czekoladników tworzących czekoladę gorzką E.Wedel. Kampanię przygotowały Saatchi & Saatchi, Zenith, Papaya Films, GoldenSubmarine i Walk PR.

Z okazji 170-lecia E.Wedel, powstała platforma komunikacyjna „Czas na przyjemność”, która prezentuje historię i dziedzictwo marki oraz jej portfolio produktów.

W najnowszym spocie przedstawiona jest oryginalna czekolada gorzka E.Wedel, tworzona na bazie starannie wyselekcjonowanego kakao z Ghany, dostępna w trzech wersjach: Czekolada lekko gorzka 50%, Czekolada gorzka klasyczna 64% oraz Czekolada mocno gorzka 80%.

Podobnie jak w poprzednich kopiach, narratorem jest Jan Wedel, którego zmysł biznesowy w największym stopniu przyczynił się do rozwoju czekoladowego biznesu Wedlów.

Działania reklamowe marki E.Wedel skupiają się na telewizji oraz social mediach.

Agencje należące do Publicis Groupe Polska odpowiadają za: koncept i kreację kampanii - Saatchi & Saatchi, a za planowanie i zakup mediów - agencja mediowa Zenith.

Działania digitalowe prowadzi agencja GoldenSubmarine, a za public relations odpowiada Walk PR. Spot został wyprodukowany przez Papaya Films, a jego reżyserem jest Daniel Jaroszek.

Autor: jd

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter