Reklama 2009-02-13
2

"Waseet" reklamuje się w Warszawie

W Warszawie trwa kampania reklamowa tygodnika ogłoszeniowego "Waseet". Akcja prowadzona jest w outdoorze, centrach handlowych i kanale B2B.

Kampania reklamowa bezpłatnego tygodnika ogłoszeniowego "Waseet" przebiega pod hasłami "Jeśli coś jest do kupienia, na pewno znajdziesz to w Waseet" i "Jeśli można kogoś znaleźć, na pewno znajdziesz go w Waseet". Slogany znajdują się w dwóch wariantach kreacji, które przedstawiają nietypowe auto i kominiarza. Celem akcji jest nagłośnienie debiutu tego czasopisma i podkreślenie, że jest ono bezpłatnie dostarczane do domów i biur.

wasset

Prowadzona w Warszawie akcja obejmuje przez cały luty outdoor, a w weekendy od 13 lutego do 8 marca - centra handlowe (niestandardowe stoiska, gift packi dla klientów, animatorzy jako reprezentanci kategorii). Ponadto 18 lutego welcome packi zostaną rozesłane do menedżerów wysokiego szczebla największych firm, głównie z branży FMCG.

wasset2

Za działania ATL odpowiedzialne jest Saatchi & Saatchi Communications, a za działania BTL - Saatchi & Saatchi Direct. Planowaniem i zakupem mediów zajęły się Equinox Media (outdoor) i ARBOmedia (działania direct).

Autor: tw

Więcej informacji: Waseet

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas