Telewizja2012-07-20

Wakacyjne “Pytanie na śniadanie” straciło widzów

Letnie wydania porannego magazynu TVP2 “Pytanie na śniadanie” mają w tym roku mniej widzów niż rok temu. Program cieszy się jednak większą popularnością niż w czerwcu.

Wydania “Pytania na śniadanie” w okresie od 26 czerwca do 18 lipca br. notowały średnią oglądalność na poziomie 486 tys. widzów, co dało Dwójce 13,84 proc. udziału w grupie 4+ i 11,86 proc. w komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl (dane dotyczą tylko dni powszednich).

Poranny magazyn Dwójki miał o 63 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Wtedy |”Pytanie” oglądało bowiem 549 tys. osób przy udziałach wynoszących odpowiednio 15,26 proc. oraz 14,76 proc.

Widownia programu jest jednak wyższa w porównaniu do wydań czerwcowych (od 4 do 22 czerwca br.), które jeszcze konkurowały z konkurencyjnym “Dzień dobry TVN” (program obecnie ma przerwę wakacyjną, a jego emisja zostanie wznowiona na początku września br.). Średnio oglądało je bowiem 436 tys. widzów (udziały wynosiły 13,01 proc. oraz 8,96 proc.).

>>> „Dzień dobry TVN” wygrało z „Pytaniem na śniadanie”

Najchętniej oglądany wakacyjny odcinek „Pytania” został wyemitowany 26 czerwca br. i zgromadził aż 594 tys. widzów. Wszystkie spośród trzech topowych wydań przekroczyły granicę 500 tys. oglądających.

>>> Alicja-Resich Modlińska zwolniona


Oglądalność “Pytania na śniadanie”

Zobacz tabelę


Trzy topowe wydania programu

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Pytanie na śniadanie

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(9)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter