Reklama 2009-06-04
0

W Tesco rozpoczęły się 'Zmysłowe wakacje z Cin&Cin'

Pod hasłem 'Zmysłowe wakacje z Cin&Cin' rozpoczęła się promocja tej marki w sklepach Tesco. Akcja ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy.

W ramach promocji "Zmysłowe wakacje z Cin&Cin" przy zakupie dwóch butelek tego napoju w sklepach Tesco otrzymuje się przewodnik turystyczny po najatrakcyjniejszych kurortach w Polsce rekomendowanych przez znane osoby. W ramach akcji marka jest reklamowana na podświetlanych półkach LED-owych, specjalnie zaprojektowanych listwach cenowych oraz w weekendowych eventach z udziałem hostess. Działania są kierowane głównie do aktywnych zawodowo kobiet w wieku 20 - 45 lat mieszkających w dużych miastach.

cincin

Promocja od 29 maja jest prowadzona w 30 sklepach Tesco na terenie całego kraju. Pomysł i kreację kampanii -zaplanowanej do 26 lipca - przygotowała firma Namid Media, a działania public relations prowadzi agencja Kuźnia PR.

Autor: tw

Więcej informacji: Cin&Cin, Tesco

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas