Reklama 2009-09-07
0

Volkswagen: Nowe Polo. Nowy styl życia

Ruszyła kampania reklamowa zmienionego samochodu Volkswagen Polo. Akcja pod hasłem "Nowe Polo. Nowy styl życia" obejmuje telewizję, prasę, outdoor i BTL.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa odświeżonego samochodu Volkswagen Polo podkreśla zmiany w stylistyce i ogólnej koncepcji tego auta, takie jak odważny design i innowacyjne rozwiązania ekologiczne. Kreacja pod hasłem "Nowe Polo. Nowy styl życia" opiera się na zmienionym wizerunku tego samochodu.

VolkswagenNowePolo

Akcja od początku września jest prowadzona w telewizji (TVP, TVN, Polsat i kanały tematyczne), prasie (dzienniki, tygodniki opinii, miesięczniki), na outdoorze (backlighty i frontlighty) oraz w ramach działań BTL (ekspozycja i roadshow 20 samochodów w wybranych miastach, nietypowe nośniki na parkingach w centrach handlowych).

Kreacja kampanii ATL została zaadaptowana z rynku niemieckiego, natomiast działania BTL prowadzą agencja reklamowa Just i dom mediowy MediaConcept.

Autor: tw

Więcej informacji: Polo, Volkswagen

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas