Ruszyła kampania reklamowa zmienionego samochodu Volkswagen Polo. Akcja pod hasłem "Nowe Polo. Nowy styl życia" obejmuje telewizję, prasę, outdoor i BTL.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa odświeżonego samochodu Volkswagen Polo podkreśla zmiany w stylistyce i ogólnej koncepcji tego auta, takie jak odważny design i innowacyjne rozwiązania ekologiczne. Kreacja pod hasłem "Nowe Polo. Nowy styl życia" opiera się na zmienionym wizerunku tego samochodu.
Akcja od początku września jest prowadzona w telewizji (TVP,
TVN, Polsat i kanały tematyczne), prasie (dzienniki, tygodniki
opinii, miesięczniki), na outdoorze (backlighty i frontlighty) oraz
w ramach działań BTL (ekspozycja i roadshow 20 samochodów w
wybranych miastach, nietypowe nośniki na parkingach w centrach
handlowych).
Kreacja kampanii ATL została zaadaptowana z rynku
niemieckiego, natomiast działania BTL prowadzą agencja reklamowa
Just i dom mediowy MediaConcept.