Reklama 2015-08-19
31

Vileda reklamuje Actifibre jako „ściereczkę nowej generacji” (wideo)

Firma Vileda zaczęła największą kampanię reklamową w swojej historii, promującą ściereczkę Actifibre. Akcja, pod hasłem „Ściereczka nowej generacji”, jest prowadzona w telewizji i internecie.

Spot ściereczki Actifibre w zabawny sposób pokazuje jej uniwersalność: przy sprzątanym nią stole pojawiają się dzieci, kucharz, Bawarczycy a nawet niedźwiedź. - Chcieliśmy pokazać, że Actifibre to ściereczka, która poradzi sobie z każdym rodzajem zabrudzenia w każdej sytuacji. Dzięki innowacyjnej technologii udało nam się stworzyć produkt niezawodny, która doskonale czyści a jednocześnie pochłania i mokre zabrudzenia i wodę - opisuje Piotr Piecha, dyrektor marketingu firmy Vileda.

Akcja reklamowa jest prowadzona od 17 sierpnia w telewizji (kanały główne i tematyczne) oraz internecie (m.in. Ipla, Player.pl, YouTube, strony i aplikacje z sieci Google Display Network). Potrwa do 27 września.

Kreacją oraz produkcja spotu zajęła się niemiecka agencja Jung von Matt, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Vest.

Autor: tw

Więcej informacji: Vileda, Actifibre

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (31) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas