Reklama 2014-08-12

Value Media: Piotr Pater na czele działu analitycznego, Marta Jereczek jako web analyst

Piotr Pater i Marta Jereczek Piotr Pater i Marta Jereczek

Piotr Pater awansował w domu mediowym Value Media (należącym do Group One) na stanowisko chief web analyst. Zwolnioną przez niego funkcję web analyst objęła Marta Jereczek, która poprzednio pracowała w agencji Conversion.

Jako chief web analyst Piotr Pater będzie zarządzał działem analitycznym Value Media i odpowiadał za jego rozbudowę. - Biorąc pod uwagę nasze ostatnie sukcesy w pozyskiwaniu nowych biznesów i wyprzedzając oczekiwania rynku, chcemy rozbudować dział analityczny. To właśnie jego pracę wykorzystujemy w działaniach dla wszystkich klientów - komentuje Kamil Wiszowaty, business developmet & dtrategy director firmy.

Pater pracuje w Value Media od marca br. Wcześniej był związany z agencją Conversion i grupą radiową Eurozet.

Opuszczoną przez niego funkcję web analyst przejęła Marta Jereczek, która będzie obsługiwać w zakresie analityki mediowej najważniejszych klientów Value Media. Poprzednio przez ponad półtora roku zajmowała takie samo stanowisko w agencji Conversion. Ukończyła studia ekonomiczne w Szkole Głównej Handlowej.

Autor: tw

Więcej informacji: Value Media, Piotr Pater, Marta Jereczek

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE () DODAJ OPINIĘ
<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas