Reklama 2008-10-01
0

Urodzinowe szaleństwo Cyfry+ (wideo)

Cyfra+ pod hasłem "Urodzinowe szaleństwo" rozpoczyna kampanię reklamową z okazji 10-lecia swojego istnienia. Akcja promująca wprowadzaną właśnie ofertę platformy obejmuje telewizję, radio, prasę, internet i outdoor.

Najważniejszym elementem kampanii reklamowej Cyfry+ prowadzonej pod hasłem "Urodzinowe szaleństwo" jest spot telewizyjny. Jego scenariusz opracowali Michał Nowosielski i Paweł Merecz, reżyserią zajął się Michał Sabliński, scenografię przygotował Allan Starski, natomiast całość zrealizował dom produkcyjny Redworks.




Oprócz telewizji urodzinowa akcja reklamowa Cyfry+ obejmuje radio, prasę, internet i outdoor. Hasło i kreacja kampanii mają podkreślać, że oferta promocyjna z okazji jubileuszu platformy jest tak bogata i kompleksowa, że może wydawać się wręcz szalona. Na billboardach outdoorowych umieszczono zróżnicowane lokalnie adresy punktów dystrybucyjnych Cyfry+, w których można skorzystać z jej nowych propozycji abonenckich.

cyfra

Kreację spotów reklamowych przygotowała agencja Ogilvy Action, produkcją materiałów BTL zajęła się agencja Adah Advertising, natomiast za kreację kampanii w internecie odpowiedzialna jest agencja Galileo. Planowaniem akcji w sieci zajęła się agencja Media Contacts, a w pozostałych mediach - dom mediowy MPG.

Autor: tw

Więcej informacji: Cyfra+

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas