Reklama2009-10-30

Tymbark: Się je pije do obiadu

Pod hasłem "Się je pije do obiadu" trwa telewizyjna kampaniareklamowa napoju Tymbark Wiśnia-Jabłko. Akcję przygotowały Saatchi& Saatchi Communications i ZenithOptimedia.

30-sekundowy spot wykorzystywany w telewizyjnej kampaniireklamowej napoju Tymbark Wiśnia-Jabłko pokazuje deszcz owoców, coma symbolizować porę obiadową. Taki przekaz niestandardowopodkreśla smak i naturalność tego produktu, wyróżniając się wśródtypowych kreacji prezentujących szczęśliwą rodziną.

tymbark

Akcja pod hasłem "Się je pije do obiadu" od 19 października jestprowadzona we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych. Kreacjękampanii przygotowała agencja reklamowa Saatchi & SaatchiCommunication, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dommediowy ZenithOptimedia.

Autor:tw

Więcej informacji:Tymbark

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter