W rozpoczętej właśnie kampanii marki Tymbark firma Maspex Wadowice przypomina, jak powstają soki jabłkowe tej marki. Jej autorami są agencje Brainbox i Mindshare Polska.
W prostym, a zarazem niekonwencjonalnym spocie Maspex w obrazowy sposób przedstawia, jak z jabłek powstaje karton soku. Dodatkowo producent informuje o nowych, wygodnych formatach soków 100% - są one teraz dostępne także w praktycznych, kwadratowych butelkach.
Na potrzeby kampanii powstały dwie wersje spotów: 15- i 30-sekundową. Emitowane są w wybranych stacjach telewizyjnych. Autorem kreacji jest agencja Brainbox, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska.
W lipcu prowadzono kampanię wizerunkową Tymbarku - z okazji 80-lecia istnienia marki przypominano konsumentom, że w najważniejszych chwilach jest zawsze przy nich http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/w-najwazniejszych-chwilach-zawsze-przy-tobie-tymbark-reklamowany-na-80-lecie-wideo.