W 2013 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych zajął „Tele Tydzień”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Super TV”.
W zeszłym roku średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) uplasowała się na poziomie 913 338 egz., co względem 2012 roku oznacza spadek o 7,21 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 6,75 proc. i uplasowała się na poziomie 380 615 egz.
Z miejsca czwartego na ostatnią lokatę podium awansował „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 165 297 egz., po spadku o 9,71 proc.
Dwa oczka niżej uplasował się „Super TV” (także Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego magazynu spadła najbardziej w zestawieniu, bowiem o 16,49 proc. do poziomu 142 845 egz.
Tygodniki telewizyjne w 2013 roku
Zobacz tabelę
Średnia sprzedaż ogółem tygodników telewizyjnych w latach 2005-2013
W grudniu 2013 roku średnia sprzedaż ogółem będącego liderem „Tele Tygodnia” wyniosła 984 028 egz., po spadku względem analogicznego miesiąca 2012 roku o 6,30 proc.
Drugie miejsce zajął magazyn „To & Owo” (400 436 egz.; w dół o 5,01 proc.). Również i tutaj wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Super TV” - było to 16,38 proc. (do 141 843 egz.).
Tygodniki telewizyjne w grudniu 2013 roku
Zobacz tabelę
Tygodnik „Kropka TV” (P&P) nie został zgłoszony do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.