Prasa 2014-02-24
0

Tygodniki telewizyjne ze spadkami w 2013 roku. „Tele Tydzień” liderem (raport)

Shutterstock.com Shutterstock.com

W 2013 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych zajął „Tele Tydzień”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Super TV”.

W zeszłym roku średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) uplasowała się na poziomie 913 338 egz., co względem 2012 roku oznacza spadek o 7,21 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 6,75 proc. i uplasowała się na poziomie 380 615 egz.

Z miejsca czwartego na ostatnią lokatę podium awansował „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 165 297 egz., po spadku o 9,71 proc.

Dwa oczka niżej uplasował się „Super TV” (także Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego magazynu spadła najbardziej w zestawieniu, bowiem o 16,49 proc. do poziomu 142 845 egz.

Tygodniki telewizyjne w 2013 roku

Zobacz tabelę


Średnia sprzedaż ogółem tygodników telewizyjnych w latach 2005-2013


 

W grudniu 2013 roku średnia sprzedaż ogółem będącego liderem „Tele Tygodnia” wyniosła 984 028 egz., po spadku względem analogicznego miesiąca 2012 roku o 6,30 proc.

Drugie miejsce zajął magazyn „To & Owo” (400 436 egz.; w dół o 5,01 proc.). Również i tutaj wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Super TV” - było to 16,38 proc. (do 141 843 egz.).

Tygodniki telewizyjne w grudniu 2013 roku

Zobacz tabelę


Tygodnik „Kropka TV” (P&P) nie został zgłoszony do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Autor: mk

Więcej informacji: tygodnik telewizyjny, zkdp, Tele Tydzień

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas