Prasa 2009-02-24
0

Tygodniki poradnikowe w dół, liderem 'Tina'

W grudniu 2008 trzy z pięciu tygodników poradnikowych miały niższą sprzedaż niż w analogicznym okresie 2007 r. Najwięcej zyskał tygodnik "Naj" (G+J Polska), ale w rankingu znalazł się dopiero na czwartym miejscu. Liderem była "Tina" (Wydawnictwo Bauer).

Sprzedaż ogółem "Tiny" w grudniu 2008 r. wyniosła 399 641 egz. i była o 7 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2007 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął tygodnik "Chwila dla Ciebie" (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż w grudniu 2008 r. w porównaniu do grudnia 2007 r. spadła o 10 proc. do 322 380 egz.

Dopiero na pozycji czwartej znalazł się tygodnik "Naj" (G+J Polska) - wzrost sprzedaży o 35 proc. do 267 223 egz. - który pod koniec czerwca 2008 przeszedł relaunch i obniżył cenę do 1 zł (początkowo do 0,50 zł).

Zobacz tabelę

Porównanie sprzedaży z grudnia 2008 r. do sprzedaży z listopada 2008 r. pokazuje, że najwięcej zyskała "Tina".

Zobacz tabelę

Autor: masz

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas