W lutym 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Czas Chojnic”, z kolei najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki”.
Średnia sprzedaż ogółem liderującego „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) w lutym br. wyniosła 25 189 egz., po spadku względem lutego 2013 roku o 3,25 proc. - wynika z rankingu, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugie miejsce zajął „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 10,56 proc. do poziomu 20 921 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasował się „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w analizowanym okresie wyniosła 15 605 egz., po spadku o 3,49 proc.
Największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł „Czas Chojnic” (Magraf), który zajął miejsce 15. Jego średni wynik zwiększył się o 7,19 proc. i w ostateczności wyniósł 6 796 egz.
Z kolei najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki” (Media Regionalne) - było to 16,28 proc. do poziomu 13 505 egz. Tytuł ten w rankingu spadł z miejsca czwartego na piąte.
W zestawieniu ujęto tylko te tygodniki lokalne, które zostały zgłoszone do ZKDP.