Reklama 2012-02-23
0

Tydzień w reklamie tv: więcej na leki, Polsat w dół, TVN w górę

W minionym tygodniu cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano 261 mln zł. Dużo więcej niż tydzień wcześniej przeznaczono na reklamy leków.

Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w zeszłym tygodniu cennikowo przeznaczono na reklamy w telewizji o 7 mln zł więcej niż we wcześniejszym tygodniu (zobacz dokładne dane z tego okresu). To kolejny tydzień z rzędu, w którym wydatki na reklamę telewizyjną wyraźnie się zwiększyły.

Wartość reklam produktów zdrowotnych i leków zwiększyła się w skali tygodnia o 9 mln zł, a reklam żywności - o 3 mln zł. Za to na spoty produktów i usług telekomunikacyjnych wydano 3 mln zł mniej, a na spoty marek z sektora rozrywki i kultury - 2 mln zł mniej..

Zobacz tabelę


Polsat cennikowo zarobił z reklam 0,8 mln zł mniej niż tydzień wcześniej, za to TVN milion złotych więcej. Nieznaczne wzrosty wpływów reklamowych osiągnęły też TVP 1 i TVP 2. 

Zobacz tabelę


 

Autor: tw

Więcej informacji: reklama telewizyjna

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas