Prasa 2009-05-14
0

'Twój Styl' z kosmetyczką wsparty kampanią

Do ukazującego się dziś czerwcowego wydania miesięcznika "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer) dołączona została elegancka kosmetyczka. Numer wspiera kampania reklamowa.

Wydanie ukazało się w nakładzie 300 tys. egz. i cenie 9,90 zł. Promowane jest w telewizji (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN 7 i Polsat 2), radiu (RMF FM, RMF Classic, Chilli Zet), prasie ("Polityka") i internecie (Interia.pl). Kreację przygotowała agencja Happy Hours, a za zakup mediów odpowiedzialny był dom Mediaedge:CIA.

Średnia sprzedaż ogółem "Twojego Stylu" w 2008 roku wyniosła 258 158 egz. (dane ZKDP).

Autor: pp

Więcej informacji: Twój Styl

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas