Telewizja 2008-08-27
0

TVP1 ma najmniejszy udział w rynku w woj. łódzkim

Nie ma mocnych na TVP1. Stacja jest liderem nie tylko w całym kraju, ale i poszczególnych województwach północnej i środkowej Polski. Kanał ma najsłabsze ratingi w województwie łódzkim, jednak nawet tam jego udział w rynku jest wyższy od wyniku TVN o 0,4 proc.

Udział TVP 1 w rynku w całym kraju wynosi 22,73 proc. Stacja radzi sobie jednak zdecydowanie lepiej między innymi w województwie mazowieckim, w którym ma 26,02 proc. Mazowsze okazało się także bastionem Dwójki, gdzie kanał ma 17,72 proc. udziału w rynku i notuje najlepszy wynik w analizowanych województwach północnej i środkowej Polski. Trzecia pozycja w województwie mazowieckim należy do TVN (16,94 proc.).

Telewizja TVN ma drugą pozycję w rynku w trzech z ośmiu analizowanych województw (kujawsko-pomorskim, łódzkim i pomorskim). Polsat zajął drugie miejsce w dwóch regionach ( woj. wielkopolskie i zachodniopomorskie).

Ciekawie wygląda także rywalizacja stacji informacyjnych. W województwie podlaskim TVP Info ma udział aż o 4,47 proc. wyższy od TVN24. Z kolei w warmińsko-mazurskim TVN24 ma 5,09 proc. udziału, a TVP Info tylko 1,77 proc.

Szczegółowe dane AGB Nielsen Media Research, obejmujące siedem pierwszych miesięcy 2008 roku, prezentujemy poniżej w drugiej części raportu Wirtualnemedia.pl (I część raportu).

Zobacz tabelę
Zobacz tabelę
Zobacz tabelę
Zobacz tabelę
Zobacz tabelę
Zobacz tabelę
Zobacz tabelę
Zobacz tabelę
Zobacz tabelę

Autor: ks

Więcej informacji: AGB Nielsen Media Research, TVP1

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas