Nie ma mocnych na TVP1. Stacja jest liderem nie tylko w całym kraju, ale i poszczególnych województwach północnej i środkowej Polski. Kanał ma najsłabsze ratingi w województwie łódzkim, jednak nawet tam jego udział w rynku jest wyższy od wyniku TVN o 0,4 proc.
Udział TVP 1 w rynku w całym kraju wynosi 22,73 proc. Stacja radzi sobie jednak zdecydowanie lepiej między innymi w województwie mazowieckim, w którym ma 26,02 proc. Mazowsze okazało się także bastionem Dwójki, gdzie kanał ma 17,72 proc. udziału w rynku i notuje najlepszy wynik w analizowanych województwach północnej i środkowej Polski. Trzecia pozycja w województwie mazowieckim należy do TVN (16,94 proc.).
Telewizja TVN ma drugą pozycję w rynku w trzech z ośmiu analizowanych województw (kujawsko-pomorskim, łódzkim i pomorskim). Polsat zajął drugie miejsce w dwóch regionach ( woj. wielkopolskie i zachodniopomorskie).
Ciekawie wygląda także rywalizacja stacji informacyjnych. W województwie podlaskim TVP Info ma udział aż o 4,47 proc. wyższy od TVN24. Z kolei w warmińsko-mazurskim TVN24 ma 5,09 proc. udziału, a TVP Info tylko 1,77 proc.
Szczegółowe dane AGB Nielsen Media Research, obejmujące siedem pierwszych miesięcy 2008 roku, prezentujemy poniżej w drugiej części raportu Wirtualnemedia.pl (I część raportu).
Zobacz tabelęZobacz tabelę
Zobacz tabelę
Zobacz tabelę
Zobacz tabelę
Zobacz tabelę
Zobacz tabelę
Zobacz tabelę
Zobacz tabelę