W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym znalazła się TVP1. Stacja ta pierwsze miejsce zajęła również wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 7 do 13 lipca 2014 roku zwiększył się o 1,47 pkt. proc. do 14,02 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie się nie zmienił, wynosząc 10,63 proc. Na ostatniej pozycji podium ulokował się TVN. Jego wynik to 9,94 proc., po wzroście o 0,03 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce zajęła TVP2 (8,68 proc.; w dół o 1,04 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVP Info (3,51 proc.; + 0,48 pkt. proc.), TVN24 (3,38 proc.; + 0,25 pkt. proc.), TVP Regionalna (1,23 proc.; + 0,12 pkt. proc.), Polsat News (1,18 proc.; + 0,14 pkt. proc.), TVP Rozrywka (1,04 proc.; + 0,06 pkt. proc.) i TVP Polonia (0,88 proc.; + 0,06 pkt. proc.).
Zobacz tabelę
- 1
- 2