Emitowana w sobotnie popołudnia w Jedynce nowa telenowela dokumentalna "Psi psycholog" cieszy się większa popularnością niż nadawane o tej samej porze programy konkurencyjnych stacji.
Średnia widownia czterech pierwszych odcinków "Psiego psychologa" wyniosła 1,61 mln osób przy udziale w rynku na poziomie 18,5 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Zobacz tabelęW paśmie emisji serialu (soboty 16.25 - 16.55) TVP 1 jest stacją pierwszego wyboru. Na drugiej pozycji znajduje się telewizja TVN, nadająca wtedy filmy fabularne, które ogląda 1,5 mln osób. Dalej plasują się: Polsat (filmy i sport ;1,3 mln) i TVP 2 ("Gwiazdy tańczą na lodzie"; 1,25 mln).
Zobacz tabelę"Psiego psychologa" oglądają najchętniej kobiety, widzowie powyżej 50. roku życia, mieszkańcy dużych miast oraz ludzie z podstawowym i średnim wykształceniem.
Zobacz tabelę
"Psi psycholog" to telenowela dokumentalna, której główną postacią
jest Agnieszkę Janeczek, lekarz weterynarii i jeden z niewielu w
Polsce specjalistów od terapii behawioralnej zwierząt. W programie
zobaczyć można jak radzi sobie ona z z przypadkami psów mających
różne problemy.