W czasie emisji pierwszych pięciu tygodniowych wydań magazynu 'Dzień dobry TVN' oglądalność TVN była gorsza niż widownia obu głównych anten TVP, ale za to stacji z Wiertniczej udało się wyprzedzić Polsat. Podobnie było w przypadku weekendowych odcinków.
Średnia oglądalność wydań "Dzień dobry TVN" emitowanych od poniedziałku 3 września do piątku 7 września wyniosła 392 tys. widzów przy udziałach w rynku na poziomie 11,69 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Nieco lepiej było w grupie 16-49, gdzie udziały programu wyniosły 14,81 proc.
Zobacz tabelę
Podczas emisji magazynu TVN była trzecią stacją pod względem udziałów w rynku, wyprzedzając Polsat, który nadawał w tym czasie teleturniej interaktywny, "Graczyków" i "Strażnika Teksasu". Lepsze udziały od TVN miały natomiast dwa główne kanały TVP - Jedynka ("Wiadomości", "Kwadrans po ósmej", "Moda na sukces" i seriale dla dzieci) oraz Dwójka (głównie "M jak miłość" i "Pytanie na śniadanie").
Zobacz tabelę
Wśród widzów pięciu pierwszych tygodniowych wydań "DD TVN" aż 70 proc. stanowiły kobiety. Poza tym program był oglądany głównie przez osoby w wieku od 25 do 39 lat, oraz od 50 do 59 lat, zamieszkałe w miastach i posiadające wykształcenie średnie oraz wyższe.
Zobacz tabelę
Z kolei emitowane ponownie od 18 sierpnia weekendowe wydania "Dzień dobry TVN" obejrzało do tej pory średnio 846 tys. osób przy udziałach w rynku wynoszących 15,53 proc. (16,24 proc. w grupie 16-49). Również podczas emisji sobotnio - niedzielnych odcinków TVN była trzecią stacją w rynku, za TVP1 i TVP2, ale przed Polsatem.
Zobacz tabelę
Zobacz tabelę