Reklama 2022-02-01
0

TVN Media odpowiada za obsługę reklamową kanału Mixtape

Biuro reklamy TVN Media rozpoczęło współpracę w zakresie sprzedaży czasu reklamowego z nadawcą kanału Mixtape. Od 1 lutego kanał został włączony do oferty Premium TV.

Mixtape to kanał muzyczny, którego ramówkę przez całą dobę wypełnia hiphop.

Grupą docelową stacji są widzowie w przedziale wiekowym 16-49, choć zarówno młodsi jak i starsi fani rapu znajdą w ramówce coś dla siebie.

Kanał dostępny jest u operatorów kablowych, m.in.: Play Now oraz Toya i jest objęty monitoringiem Nielsen Audience Measurement.

Od 1 lutego br. czas reklamowy w Mixtape sprzedawany jest przez TVN Media w ramach pakietu Premium TV.

Autor: bg

Więcej informacji: Mixtape, TVN Media, Premium TV

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas