Internet 2008-09-30
0

Trzy czwarte kawoszy chce dostępu do internetu

76 proc. klientów kawiarni sieciowych za najważniejszą dodatkową usługę w tych lokalach uważa dostęp do internetu - wynika z badania przeprowadzonego przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. Ogółem picie kawy w domu lub u znajomych jest popularniejsze niż wychodzenie do kawiarni.

Dostęp do internetu jest usługą, której potrzebuje najwięcej, bo 75 proc. klientów kawiarni należących do ogólnokrajowych sieci. 68 proc. osób odwiedzających te lokale chciałoby natomiast przeglądać aktualne gazety, a 38 proc. zostawić dzieci w przeznaczonym dla nich kąciku.

Ogółem Polacy częściej piją kawę w domu lub u znajomych (65 proc. wskazań) niż w kawiarni sieciowej (deklaruje to 60 proc. ankietowanych) lub pracy (53 proc. wskazań). Około jednej trzeciej klientów lokali serwujących ten napój spotyka się w nich ze znajomymi, drugie tyle robi sobie przerwę w zakupach, a jedna czwarta relaksuje się od innych zajęć. Polacy wybierają kawiarnie, ponieważ lubią podawane w nich napoje (74 proc. wskazań) i nie muszą do nich daleko dojeżdżać (deklaruje to 52 proc. ankietowanych).

Badanie preferencji klientów kawiarni zostało zrealizowane przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia w czerwcu bieżącego roku. Wywiady kwestionariuszowe przeprowadzono wśród prawie tysiąca osób odwiedzających te lokale w największych polskich miastach.

Autor: tw

Więcej informacji: ARC Rynek i Opinia

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas